Szkoda, że odpuścił reżyserię "Ice Age ".
1. Kłopoty z żołędziami - 810 2. Epoka lodowcowa 2: Odwilż - 7/10 3. Epoka lodowcowa 3: Era dinozaurów - 7/10 4. Rio - 7/10 5. Roboty - 6/10